אוצרות דיגיטלית - גוגל פלוס

דיגיטלי, מודרני, למידה משמעותית, אוצרות דיגיטלית, פלטפורמה, פזיקה, יעקב המאירי מורה לפיזיקה, אורט אפרידר, תלמידים, ממוכן, דיגיטלי, חדשני, מדע, ביה"ס
דף הבית של גוגל פלוס - פלטפורמה חברתית בעל יכולות הדרכה ולימוד
במרשתת (באינטרנט) קיימת כמות מידע עצומה שהולכת וגדלה, בחירת המידע להצגה ועיבודו בדרך מצריכה מיומנות. בניית רצף של אוספים הוא הכרחי להבנה מעמיקה של נושאים רבים ומסייע בלמידה משמעותית. ע"י שימוש ב"אוצרות דיגיטלית" ניתן ליצור קבוצת לימוד, שיתוף עם תלמידים נוספים בתוך ביה"ס ומחוץ לו. ניתן למשב, לתת ביקורת ולהגיב כפי שנהוג ברשתות חברתיות מה שמתאים לאותם תלמידים Digital Native (נולדו עם מחשב ביד) וכך להביע את הזהות הגידיטלית שלהם אל המידע שנאסף.

כלי מתאים ליצירת אותו אוסף מידע הוא כלי מובנה בפלטפורמה גוגל פלוס;
ע"י כניסה עם חשבון הגוגל ניתן ליצור פרסומים בנושאים שונים וכמו כן להכין אוסף דיגיטלי של מידע אישי אשר ניתן לחלוק אותו עם שאר העולם, ע"י בחירה באפשרות אוספים בסרגל הניווט. משם ניתן לראות את כל האוספים שלך, של אחרים (במעקב)  וליצור אוסף חדש.
אוסף צריך להיות בעל כותרת אינפורמטיבית וניתן להוסיף תייוגים כדי שיהיה יותר קל למצא את הנושא ברחבי הרשת. ניתן לעצב באופן אישי, תמונת נושא ורקע מתאים.
כעת האוסף מוכן לעבודה, ניתן להוסיף קישורים, תמונות וסרטונים לפי הצורך, לקבל תגובות ומשוב עבור כל נושא באוסף והמשיך ללמוד בצורה דיגיטלית ממוכנת. (קישור לאוסף - אוצרות דיגיטלית)


גוגל פלוס, גוגל, ויקיפדיה, מידע, אוספים, קהילות, חברה, התראות, עוקבים, פייסבוק, רשת חברתית, למידה משמעותית
סרגל הנווט
יצירת אוסף לנושא הנבחר - פשוט וקל






גוגל פלוס, יעקב המאירי מורה לפיזיקה, לימדה, אוספים, חדש, יצירה של מידע, מידע דיגיטלי, מיפוי מידע, גוגל, פייסבוק, אהבה, פיזיקה, יעקב המאירי
ניתן להוסיף - כיתוב, תמונה, קישור, סרטון ועוד





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חשמל, סימולציה ומה שבינהם

גלגולי אנרגיה בשלוש שניות

הכל עניין של נקודת מבט