מה לקחת לשנה חדשה


"אם מצאתי אלף דרכים שלא עובדות, לא נכשלתי. כל ניסיון שכשל הוא עוד צעד קדימה" - תומאס אלווה אדיסון (ממציא נורת החשמל)
כל שנה מתחילה עם שאיפות חדשות, מטרות ויעדים. אך מה בעצם אנחנו כן לוקחים איתנו מהשנה הקודמת ומה נשאר מאחור. 
יעקב המאירי, פזיקיה, מדעים, פזיקיכיף, בחירה, דבורה, ניוטון, אדיסון, כימיה, מיוחד ,בחירה, אהבה , נכונות, טעויות
מסתבר שלתפוח ולפיזיקה יש המון במשותף

המאבק הפנימי אחר המוסר והרצון, השאיפות והחלומות מקבלים משמעות חדשה כאשר אנחנו מתקרבים לראש השנה. עצם תחילתה של ספירה חדשה מזכירה לנו לעשות חשבון נפש ולהגיע להחלטות וסיכומים. כמו הדקות האחרונות של מבחן חשוב או שניה לפני שיוצאים מהבית לפני בילוי רומנטי. מה באמת חשוב ואיך זה מגדיר אותנו כבני אדם?

גם למורה והפסיכולוג המנוסה ביותר אין תשובות חד משמעיות, אבל בוודאות מבחינתי אני יודע שהחלק החשוב ביותר הוא להיות שלם בבחירה שלך, לקחת את הזמן לנתח את הבעד והנגד לשאול שאלות ופשוט להגיע לשלמות עם עצמך.

אחרי שנה אינטנסיבית של בחירות חדשות, שינוי בתפיסת העולם והמון תמיכה מצד המשפחה, אני יכול הגיד בוודאות שאני בדרך הנכונה, היא שלי וטובה עבורי. איך לי ספק שהרימו גבות במהלך הדרך אבל זה לא באמת משנה כי אני זה שהגעתי לבחירה שלי ללא הסתייגויות. אני
משאיר מאחור אנשים צרי עין ובעלי דעות קדומות ומיושנות, ולוקח איתי אתגרים ועבודה קשה, אושר ובחירה באהבה בלי פחד או היסוס. 

ואם עדיין לא בחרתם השנה אז תמיד יש השנה הבאה וזו שאחריה, זה הזמן לעשות טעיות, לנסות ולהתנסות. רק ככה אפשר באמת ללמוד מה אנחנו צריכים בחיים.
שתהיה לכולנו שנה טובה ומתוקה, מלאת חוויות ומוקפת באנשים טובים וים של אהבה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חשמל, סימולציה ומה שבינהם

גלגולי אנרגיה בשלוש שניות

הכל עניין של נקודת מבט